Obejmujemy opieką naszych klientów zanim... nimi się staną. Udostępniamy wersję demo naszego systemu z dostępem do zdalnej bazy pokazowej, a na życzenie

tworzymy dedykowane bazy próbne na naszym serwerze. Na etapie wyboru systemu przez „klienta” doradzamy konfigurację i sposób jego wdrożenia oraz pomagamy oszacować zyski i zagrożenia.

 Przed zakupem systemu oferujemy audyt przedwdrożeniowy, który niektórym firmom pomaga określić zakres wdrożenia, konfigurację i ukompletowanie systemu.

Etap wdrożenia zależy od organizacji i zaawansowania technicznego firmy i jest różnie realizowany:

od samodzielnego poprzedzonego krótkim szkoleniem po kilkudniowe ze szkoleniami na różnych stanowiskach pracy.

Pierwszy rok użytkowania systemu jest dla firmy szczególny. Dlatego bezpłatnie świadczymy pomoc wszelkimi sposobami elektronicznej komunikacji: od telefonu poprzez zdalny pulpit i wreszcie specjalną funkcję systemową „serwis” naprawiającą ewentualne pomyłki lub awarie bez potrzeby wglądu w dane wprowadzone przez klienta.

Bez względu na to czy jesteś zinformatyzowanym przedsiębiorcą czy też komputery to dla Ciebie przysłowiowa "czarna magia", zawsze możesz liczyć na wsparcie naszych specjalistów.

Oferujemy usługi pogwarancyjne: aktualizacje systemu oraz serwis wspomagający.

Zapytaj specjalistę

Jeśli masz jakieś pytania skorzystaj z pomocy naszych pracowników