Odbiorcy
Odbiorcy
- Rodzaje odbiorców: krajowi / zagraniczni, hurtowi, detaliczni
- Rozbudowany system rabatowy dla odbiorcy:
-podporządkowanie klientowi jednego z wielu cenników handlowych
-indywidualny rabat ogólny dla klienta
-rabaty (lub ceny) indywidualne na poszczególne wyroby
- Możliwość wprowadzenia dla wyrobów kodów własnych istniejących u odbiorców.
W konsekwencji, są one drukowane na fakturach sprzedaży, ułatwiając odbiorcom identyfikowanie zakupionych towarów własnymi oznaczeniami.
- Wieloprzekrojowe analizy sprzedaży dla odbiorcy o różnym stopniu szczegółowości i agregacji (zestawienia liczbowe, wykresy):
-historia sprzedaży
-sprzedaż wg dokumentów
-wg struktury asortymentowej
-przekrojowa (konfigurowalna); bardzo bogata analiza pozwalająca pokazać sprzedaż posumowaną wg złożonych kluczy, filtrów i stopni agregacji indeksów