CRM - Procesy
Moduł umożliwia rejestrację procesów definiowanych przez użytkownika, np. Ofertowanie, Projekty, Serwis.
Procesy w CRM
- Tworzenie wielo poziomowego „Drzewa procesów” CRM z określaniem „Relacji” z kontrahentem dla każdego elementu drzewa: Sprawa, Zdarzenie, Kontakt, Zadanie, Projekt.
- Powiązanie elementów „Drzewa” z dokumentami w systemie (magazynowymi, handlowymi, zapytaniami, zamówieniami, zleceniami).
Ta możliwość powoduje, że procesy można obsłużyć z poziomu „CRM-Procesy”, bez potrzeby przechodzenia do innych list w systemie.
- Podpinanie „Plików obcych, w dowolnych formatach, do elementów drzewa procesów
- Wykorzystanie funkcjonalności „Znaczniki” do definiowania własnych opisów dot. CRM (np. Status, Rodzaj kontaktu, Rodzaj naprawy, Stan, Przyczyna porażki, itp.)
- Możliwość definiowania zestawów "Parametrów" dla CRM (pola formatowane jako teksty, liczby, wzory matematyczne, daty, czas) i kojarzenia ich z elementami "Drzewa procesów"
- Filtrowanie i wyszukiwania danych wg różnych informacji
- Funkcje: przeglądania, filtrowania, wyszukiwania - na rozgałęzionym „Drzewie procesów” lub na płaskiej „Liście”
Kontrahenci - kartoteka
- „Edycja” danych o kontrahencie - tworzenie własnych zestawów "Parametrów", umożliwiających dodawanie szczegółowych informacji o kontrahentach (np. dodatkowe adresy, daty związane ze zdarzeniami z kontrahentem, dowolne opisy, itp. - pola formatowane jako liczby, teksty, daty, algorytmy wyliczalne)
- „Obsługa” kontrahenta - wywołanie „CRM - Procesy” z poziomu kartoteki kontrahenta.